Hans Tørsleff Management Systems har udviklet en unik løsning, der kan styre mange samtidige byggeprojekter. Programmet er udviklet som en add-in til Microsoft Project, og giver nemt og hurtigt et godt overblik over de ressourcer, som er tilknyttet den fælles ressourcepulje.
Løsningen kan tilpasses, så den opfylder specifikke behov til den enkelte virksomhed.
Ressourcerne grupperes til et antal sjak, som hurtigt kan udskrives som arbejdsplaner. Sjak eller konkrete ressourcer kan udsøges, analyseres og rapporteres.
Ovenstående flowdiagram viser hvordan data kommer ind/ud af systemet, alle Adresser og brugerdata gemmes i Construction logistics databasen som tilgås via den tilhørende webservice.
Nye brugere og tilhørende adresseoplysninger læses ind i databasen via det tilhørende Web administrations modul eller eks ved indlæsning af data fra et Exel regneark eller en tilsvaende fil, formateret efter er foruddefineret format.
Når data er lagt ind i systemes tilgås det appen hvor hvert login har sine egne tilknyttede adresser, når en adresse oprettes de med gps koordinater, og det er disse koordinater som benyttes til at bestemme distancen til de enkelte adresse i forhold til en hver given position.
Hurtigere gennemløbstid for projekter og færre fejl:
Større synlighed for alle interessenter:
Fleksibel og generisk løsning med tilpasningsmuligheder:
Leder du efter en sådan unik løsning? Så vil vi med glæde kontakte dig og guide dig videre.
”Byggeløsningen giver et fantastisk overblik fra start til slut. Det giver en tryghed, at man styre det fuldstændig og kan se hvad man kan bruge af ressourcer. Derudover er Byggeløsningen også et rigtig godt program til at styre opfølgning og fleksibelt i forhold til uforudsete opgaver. Det er derfor ikke kun til kassetænkning”
– Lars Sørensen, Teknisk Chef, HusCompagniet Ringsted.